In memoriam: Martine Verhorst

Op 2 juni jongstleden bereikte ons het verdrietige nieuws dat veel te vroeg is overleden , ten gevolge van een hartstilstand, onze Martine.

Martine was sinds 3 jaar een betrokken medewerkster binnen onze organisatie, het eerste jaar als medewerkster in de infobus waarbij haar voormalige kwaliteiten binnen het marktverleden goed van pas kwamen!

Het jaar erop bestierde ze als sectiehoofd de infobus met verve, niemand die er niet hoorde kwam in de bus. Zelfs Hans het hoofd van de beveiliging niet die een van zijn eigen porto’s wilde pakken. Hij moest zich maar melden bij de productieleiding, wat hij beteuterd deed …dit had hij nog nooit meegemaakt … de productieleiding lag helemaal dubbel en was trots op Martine!

Inmiddels geheel betrokken bij de organisatie nam Martine in 2019 ook plaats in het productieteam van Art Carnivale. Daarnaast was ze ook erg actief bij alle overige activiteiten in ons thuishonk “de Ent” in Hellum.

Martine was een markante, gedreven persoonlijkheid met ongekende humor, we zullen haar enorm missen!